Willy med sinne för dans!?

Idag gick det inte så bra på jobbet, mycket som händer runt omkring, vet att jag inte ska tänka på mitt privatliv när jag jobbar men idag blev det lite för mycket bara.. Usch det var lite jobbigt så jag gick ifrån en stund..
En rolig sak som hände idag var att jag blev bundis med "bygglovs willy" kanske mer känd som "let's dance willy". Pitcha på han tre gånger haha jag ger inte upp så lätt.. Första gången sa han att "äh, vi skiter i det".. andra gången så hade han varit på systemet och köpt en jävla massa öl.. Så han fråga om jag kunde vakta dom medans han var inne på coop och handla. Och snäll som jag är så gjorde jag det.. Sen tredje gången kom han ju tillbaka för han skulle hämta sina öl.. 
- Har du drukit upp mina öl nu eller!?
- haa det har jag gjort, hällde i lite vatten i dom så du inte skulle märka
Vi (han) kom fram till att det var bäst för han med en kontantkort då han reser så mycket och vill inte ha räkningar liggandes hemma.. Mycket förståeligt! SÅ jag tipsade han om billiga kontantkort istället (självklart comviq). Sen sa han att han skulle ringa och bjuda ut mig på middag, haha det kommer säkert bli av..1. Han fick inte mitt nummer 2. Han vet inte vad jag heter 3. För honom är jag väl en nobody, fast nee, vi kom rätt bra överens.. han kommer säkert tillbaka imorn och ber om mitt nummer och fixar jobb till mig på tv också!! haha PERFEKT, då ska jag göra smygreklam för ceviell och tele2! hoho

Ibland är jag sjukt rolig alltså, undra vart jag fått min humor ifrån!? jag är måste nog vara brevbärarns barn!!

GODNATT! PUSS OCH KLÄM PÅ RUMPAN!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0