Ännu en bajs-dag..

Sitter och lyssnar på Spotify, spelningslistan heter "Sovgott".. Bara massa ballader, ska nog byta nu det börjar kännas lite för deppigt.. Borde byta till "Fest" meeeen dom låtarna är så gamla så det får bli "Sarah's musik" istället. Nu klom "oh africa", perfekt kanske man kan bli lite glad också!!
Idag skulle jag egentligen dra hem till Sandra, meeeeen har inte råd att åka till henne så det blir väl en hemmakväll igen. Jättekul, verkligen!! Haha fan vad jag är mobbad, meeeen jag kan faktiskt skylla på att jag inte varit hemma på länge. Så det är ju bra.. Att jag har något att skylla på alltså!! (nu kom "Ragnar tar studenten"!?!?!?!?! dags att byta, gött med reklam)
Mollymus kanske skulle komma och göra mig mindre mobbad idag, hoppas hon inte glömmer ;) haha
Jag har egentligen inget att skriva som ni kanske märker.. Juste ja!! En från Telenor ringde mig igår, men jag hann inte svara.. Funderar på om jag ska ringa, men vet inte om jag pallar eventlivet mer.. Jag vill ju ha fast jobb i sthlm så jag kan flytta ihop med MOAAAA.. Hmm vi får se hur jag gör!

kyss och spank (i know u like it)

(hitta förresten lite roliga bilder på min gamla dator, njut nu medans ni kan!)

Jag och Carro hade ordnat en fest för fotbollslaget med lekar.. dom ordnade lekar åt oss...


sjukt söta blev vi med


Se så kul man kan ha


Malin och mina utgångar har nog aldrig varit lugna.....


gillar hållningen.. nejjj men jag var smal, haha


nyår 2008, syns det att jag inte hade mått så bra!? maskara överallt och tuggumi i hela ansiktet. Ändå skit lycklig x) tur att min tränare var rund under fötterna så han inte märktet, annars hade han säkert dubblat armhävningarna (min svaghet)


skämmigt!? bara lite..


ehh japp..


prisa ost är jättekul, man ser kul ut också





Räcker det med förnedring nu eller vill ni ha mer!?



Sådär.. varsågoda =)


Kommentarer
Amis

Fin blogg =)

2010-09-02 @ 14:38:28
URL: http://www.metrobloggen.se/amis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0