Rock this club...

Sitter nu hos Sandra och kollar på uptown girls.. riktigt mysig film!
Hon hade framme blogg.se så jag tänkte ta och skriva ett litet inlägg, varför inte liksom!?

Det har hänt en massa sen sist jag skrev, kommer egentligen inte ihåg när jag skrev sist men..

Jag åkte ju till sthlm för att vara där en vecka, men en vecka blev två veckor.. två veckor blev till 5 veckor eftersom jag fick jobba 3 veckor. Hade inte någon större motivation eftersom chefen inte ens brydde sig om soffrorna man gjorde, lite tråkigt men.. Hoppas på att få jobba med något annat projekt, får jag inte det så byter jag jobb.. har fått lite nummer till andra bolag som säljer tele2.. Vet dock inte om jag pallar med tele2 någe mer, men vi får se.. kan ju testa och se vad jag känner....

Var ju ute igrår.. helvete vad inte kul det var, haha fett otaggad!! Men kvällen sluta bra i alla fall (A) hehe mer får ni inte veta.. så snäll är jag ;)

Ne om jag ska kolla på filmen nu.. ni ska i alla fall få lite bilder av mig.. Ska se om jag hittar något kul i Sandras dator...


hej gammal bild, haha!


hahaha nyktra klubben


denna kvällen skulle jag jobba dagen efter.. prestera inte så bra då vill jag lova x)


awww lilla rasmus :P


detta var på en förfest, "hej jag går på penicilin så jag softar istället"

nu får dety vara nog med bilder orkar inte ladda upp mer.. men jag har iallafall skrivit ett inlägg *STOLT*

kyss och smek från mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0