blek sjukling

Usch, jag är verkligen skit trött idag.. gick och la mig sent i natt som vanligt, satt uppe och kolla på endel serier.. Desperate Housewives, Private practise och Cougar town.. Dom är mina droger på nätterna.. Tyvärr måste jag ju säga där eftersom jag inte gillar att vakna sent på dagarna.

Jag kom hem för en stund sen, har varit ute och gått en sväng.. skulle ju leta efter solariet, men jag följde fel väg.. följde norgevägen istället för danmarksvägen eller gatan eller vad dom nu hette.. så jag hitta det inte, det betyder att jag får sitta här och vara blekfis..
Jag är fortfarande förkyld och det börjar nog ge sig nu, eller jag hoppas på det i alla fall..
blekfis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0