Käkat grodor!

Som ni kan läsa på rubriken så har vi alltså käkat grodor idag, Kermit om jag ska vara exakt.. Haha! Ne det var så att Yin fyllde år idag, så farbror Kenta hade köpt med sig bakelser hem i form av Grodan Kermit. Söta va..




Annars så har jag idag varit i Alvik och skrivit på mina uppsägningspapper på det förra jobbet jag hade.. Lite tråkigt att lämna det företaget då alla var så snälla där.. Men Lisa sa att om det skulle köra ihop sig så var det bara till att ringa henne så skulle hon se om hon kunde hitta något jobb till mig.. Hon är allt för snäll Lisa, vi satt och prata lite, sen kramades vi hejdå..

Jag åkte då vidare in mot city och tcentralen där jag mötte upp Mikaela och vi drog till stan och uträttade lite ärenden som jag hade.. Problemet var att jag kom hem med allt förutom det jag EGENTLIGEN skulle ha köpt, nämligen hårfärg. Tänk att det är en månad sen (på söndag) jag färgade mitt hår mörkt.. Helt sjukt vad tiden går fort.. Men nu tycker jag det har blivit lite vääääl rött, så jag måste färga om det..
Jag och mela gick sedan till waynes och fikade lite, jag fikade en torr bulle som var degig inuti.. sicken överaskning liksom.... Mela fika en brownie, fegade lite och körde på ett säkert kort hehe!

JUSTE!! HA HA nu är jag officiellt en stockholmare.. Jag har nämligen idag, dagen till ära köpt ett SL-kort!! hoho, fett stolt =)

Nepp hörrni, nu ska jag gå och lägga mig!! Sov gott och dröm sött! KÖSsSsS


Kommentarer
Mela

hahaha mysigt hade vi! ja men ditt säkra kort var inte så himla säert :D

2010-02-06 @ 17:37:20
URL: http://olcigghoes,blogspot,com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0