lång vecka..

Föregående vecka var otroligt lång, det känns som om jag varit hemifrån (sthlm) skitlänge, vilket jag inte har.. Igår när jag jobbade så hade jag ingen motivation alls. Det var meningen att jag skulle ha jobbat denna veckan i skövde och karlskoga, men så blev det inte. Utan de sa att jag skulle vara ledig.. sen igår igen skrev dom att jag skulle jobba.. och helt plötsligt nån halvtimma senare så skulle jag inte jobba.. Så när dom gör så är det klart att man inte har någon motivation.. men vad ska jag göra!?
Men sen idag ringde janne mig och fråga om jag ville jobba i veckan, dum är jag ju inte så jag tackade ja.. Så nu ska jag jobba imorgon på LIDL i Spånga.. Fan vad nice, Emre sa att det var ett bra ställe.. Så nu jävlar ska jag visa vad jag går för.. Pallar inte dom ställena som jag redan stått på.. KATASTROF ställen rent ut sagt.. Men imorgon är det nya tag!!!!
Helvete vad lat jag har varit idag, helt sjukt.. gick bara ut för att köpa kuvert och posta avtalen till Kristin och Sandra.. seeeeeeen har det bara varit datorn och tv:n.. men det är gött det med!! Nu måste jag nog fan sova om jag ska komma upp imorgon..

Hittade några fagra bilder på facebook från modevisningen vi hade i 3:an.. ENJOY!!!
fotografen (Youssefs far, tror jag) måste verkligen vara supernöjd med bilderna!!!!! hahahhahahaha jag dog när jag såg dom..

nepp sängen ropar!!!


Kommentarer
Amanda

Fin blogg du har :)

Kolla gärna in min & lämna en kommentar :)

2010-03-14 @ 19:40:24
URL: http://mandasbilder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0