Sandra.. i'm alive and im writing this for u my dear..

Haha jag fick lite skäll av Sandra att jag inte uppdaterar, men jag hade faktiskt tänkt att uppdatera denna gången.. men pga en eller ja flera kommentarer så tänker jag inte skriva/visa det jag tänkte visa.. för då blir det lite av en dubbelmoral från min sida.. Och det vill jag ju inte ska komma från mig.. Såååå det får vara!!

Först vill jag säga att jagsåg världens finaste bilde idag.. gosh!

Sen kan jag ju berätta vad jag har gjort idag.. Jag vakna sent, första gången på länge (en vecka, haha) gick upp, då var maten klar, så det blev min frulle.. Sen smög jag ut och gick en promenad.. ganska lång promenad, gick ända till Emilie, hon jobbade idag (Scandic sjöfartshotell). Det var mysigt att träffa henne igen.. haha vi har jämt en massa skvaller att berätta för varandra, skvaller är kul till en viss gräns.. Vi håller oss kanske inte alltid inom den gränsen men vafan :P
Efter det gick jag hemåt och då blev det té och lite morotskaka.. mm gött de!

Ja vad tror ni inte jag gör efter det då!? jo jag däckar och sov i någon timma eller två.. och nu sitter jag här och klockan är snart halv två.. gött vända på dygnet igen.. helvete vad jag är KASS!!! Får ta tag i det imorn ;)

Nu sitter jag här och har fullt upp känns det som, haha men ändå inte.. Skriver med min kära bror för tillfället, känner att jag är lite osocial mot han efter som jag skriver här också!!

Ne detta får bli sista raden för idag och ni (my closest friends) som vet min andra blogg kan ju checka in vad det var jag inte kunde skriva här ;)

So long lovers!!!


Ska köpa ny färg imorgon så jag är freshhhh tills på lördag ;) (hade heller ingen annan bild på denna datorn, då det inte är min.. får inte igång internet på min dator.. SKIT STÖRANDE!!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0