Bananlack euwww

Jaha, ingen skillnad från förra gången typ..
några citat:
- "Ja men det här ser fint ut"
- "Jag tycker du borstar väldigt bra" (i know, i'm a pro)
- "Mmm, det är ett hål här som är lite tveksamt om vi ska laga det i år eller om vi tar det nästa gång!?"
- "Vi ringer till dig isåfall!"
- "Det går i perioder elle?" (haa det göre nog)
- "Jag ska inte sticka dig nu!!" (det trodde jag inte heller)
- "Ät och drick inte på en timme nu och sen borstar du bort det ikväll.."
JAG: Ikväll!? (det brukar ju vara så att man inte får borsta tänderna på kvällen!?)
- "Ja inte tidigare!!" (blåst är jag inte i alla fall!)

Det såg ut typ så... hon var lite knepig tycker jag.. sen var hon ny också.. hade inte sett henne förut.. hmm
Såhär fin är jag nu i käften...

HON TOG FAN BANANLACK TÄNDERNA!!!!! jag vet någon som inte kommer le idag i alla fall....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0