Fick jobbet som eventförsäljare

Nu sitter jag och är alldeles trött har varit iväg i princip hela dagen.. åkte härifrån 09.30 och var tillbaka 19.00 ungefär...

Det började med en intervju med en annan kille som blev hemskickad efter 5 minuter.. Sen var det min tur, inte att bli hemskickad då utan att bli intervjuad.. Så han intervjua mig och efter ett tag säger han att vi tar paus på 5 min.. Jag gick då ut och satte mig i soffan och så kommer han efter någon minut att det finns kaffe om jag vill ha.. Så jag tog för mig och det smaka väldigt starkt och eftersom jag är mesig när det gäller kaffe så var jag glad att jag bara tog en halv kopp.. Sen så efter några minuter så säger han.. "Haa nu ska vi åka iväg!!" okej, säger jag och fattar i princip ingenting.. "Ja vi ska dra och käka tänkte jag". Så jag följde snällt med och vi prata en massa allmänt och sen när vi käkat skulle vi hämta upp Maik på centralen.
Sen när vi hämtat Maik så åkte vi tillbaka till kontoret, träffar några killar till samt en tjej som verka vara riktigt trevlig.. Sen går vi in i ett rum och då säger en av de ansvariga att vi skulle ha en introduktions utbildning/möte..
Det var här jag verkligen börja tänka efter.. "varför ska jag vara med här" tänkte jag.. Sen när dom pratat en stund så slänger dom fram anställningsavtal till oss.. Det var då det slog mig.. Jag har fått jobbet!
Det var ett lite anorlunda sätt att få reda på att jag fått ett jobb också :)

Detta företaget verkar vara riktigt bra, det är inte som TPH, utan domhär bryr sig mer om sina anställda och vill att dom ska utvecklas. De utbildar varje anställd individuellt vilket gör att man läs sig bättre.. Så detta blir nog super!!!



Åhh, jag är så fiiiin!!!








Kommentarer
Line

grattis till jobbet! Dom där bilderna ser väldigt bekanta ut i en video ;)

2010-01-22 @ 23:30:05
URL: http://fineliine.blogg.se/
Line

hoppas du ska sommarjobba på osten sommaren som kommer också? (a) :)

2010-01-25 @ 20:32:32
URL: http://fineliine.blogg.se/
Line

Men sarah!! Vanessa ska nog också skippa de om hon hittar annat.. hur ska jag klara mig utan er? hehe =)



men förstår att du väljer Stockholm! Hur har du det i storstaden? =)



Med mig är allt bra förutom att jag har svårt att hitta jobb.. men de kommer väl får ja hoppas =)



Hur går det på ditt nya jobb då? :)



kram <3

2010-01-25 @ 23:34:55
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0