FETT TRÖTT!!!!!!!!!

Jag avlider nästan snart så trött är jag, har till och med fått huvudvärk.. då är det illa!!
Kom hem för ett tag sen, satt och var social med tjejerna. Haha det var nog den lamaste förfesten alltså, en labtop som högtalare... Det säger väl nästan allt ;) Men det var trevligt i alla fall och det är ju huvudsaken!
Jag sminkade förresten Sara's ögon också, Sofia gjorde basen och jag fixade ögonen.. Så hon blev en riktig sexy mama bokstavligt talat ;p Kolla bara...
Nu ska jag bara vänta på att mamma kommer hem, sen ska jag nog fan hoppa i säng.. for real!!!
Kösssssss hej


Kommentarer
Bavve amin

Cool blogg ;)

2010-01-14 @ 22:53:39
URL: http://baveamin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0