Godmorgon alla glada, pigga människor och mmindre glada monster..

Vaknade för en stund sen.. 4 ½ timmars sömn är inget jag rekommenderar.. funderar på att lägga mig en stund till, är riktigt jävla trött alltså.. Sen blir det en varm och skön dusch, längtar redan nu hahah! (sa i förra inlägget att jag skulle gå och lägga mig.. kom på mig själv när jag hade publicerat det, FAIL!)
Stod ute förut och kom och tänka på när jag var sjuk och hur jävla ont det gjorde.. Och sen när det inte fungerar med värktabletter och man knaprar och knaprar men det händer inget.. Fy fan! ne det är heller jag inget rekommenderar.. >Det jag rekommenderar är att tjata som fan på läkarna så dom verkligen gör något.. Tänker dom skicka hem er utan röntgen och utan gyn eller what ever... TJATA SOM FAN!! För så fel som lidköpingssjukhus hade när dom undersökte mig får det inte bara va!! Don't take no as an answer!!!!!!!!!!!
Sen när man låg i sjuksägnen efter operationen med sexiga underkläder och särk är något jag rekommenderar för det var riktigt chill, haha! Ne visst jag hade ont, men jag hade service 24/7 och det var nice (det tråkiga är att jag inte gillar att köra med andra så jag tryckte bara på knappen några gånger när jag verkligen behövde hjälp).
Kom på mig själv med att grimasera när jag tänkte tillbaka på hur det var att försöka komma ur sängen som nyopererad, man är ju så klen att man knappt orkar det.. Det tog seriöst 2 min för mig att komma upp, var nära på att börja böla!!
Men men nu ska jag och min älskling ta oss en powernap =) (halvt på riktigt denna gången)



uff inga kyssar här inte, "måste.. borsta.. tänder!" (citat: djungel george)


Kommentarer
Carro

Snygg madrass!! :P haha.

2010-01-14 @ 23:29:48
URL: http://omcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0