Godmorgon på er..

... eller ska jag säga godmiddag!? Jag ni bestämmer själva!
Idag händer inte så mycket, jag ska hoppa in i duschen snart och sen ska jag försöka sysselsätta mig på något sätt, sen kommer Kristin hem vid halv fem, fem och då kommer hon förmodligen hit och kolla på bilder på två lägenheter i Sthlm för hon ska förmodligen med dit.. Ahh fan vad nice, slipper jag sitta själv på kvällarna i lilla tumba. Okej, ska jag vara ärlig så har jag aldrig varit i Tumba så jag vet inte hur stor det är eller nått.. Men jag slipper i alla fall att sitta själv om kvällarna.. Någon från stockholm som vill bli min kompis!? hahah ne så illa är det inte :)
att jag alltid sitter med armarna utåt!!!!? varför? det enda jag kan komma på är att jag tror att jag har muskler.. fast det är klart, det har jag ju!!! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0