Heeeeeeeej!

Usch, min uppdatering har inte varit den bästa det vet jag.. Men jag har mina anledningar... Jag hade sån bakfylla igår så jag trodde jag skulle dö, okej inte riktigt men jag kände min inte alls på topp. sen hade jag möte/utbildning i 5 timmar igår också.. Mindre kul men skönt att ha det gjort nu innan flytten!
Idag förde jag över depositionen till han med lägenheten + att jag postat kontraktet och en kopia på mitt pass.. Så det känns bra! Hoppas bara han inte är en sån som tar pengarna och drar, men det tror jag inte.. Han verkade väldigt trovärdig och så på telefon. Visst att jag kan vara lite väl blåögd ibland men, det känns bra nu i alla fall!
Tänkt visa lite bilder från i lördags, haha vad jag skratta när jag kolla på dem..
I början.. lite halv segt..
slutade lite (ganska mycket) vildare... han bet mig i benen och jag slog han.. men jag varnade först såklart och ja, jag är lite våldsam! Haha har blåmärken på benen!! Hämnden är ljuv...


Kommentarer
Marcus

Lite våldsam... jag har ont överallt.

2010-01-18 @ 18:16:50
Mela

yo! fan vart ska du booo?

2010-01-18 @ 20:14:01
URL: http://olcigghoes,blogspot,com
Mela

kista nej där bor vi inte. vi bor i hagsätra:) Men när flyttar du?

2010-01-19 @ 19:27:27
URL: http://olcigghoes,blogspot,com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0