Hos Daniel...

... Sitter nu hos Daniel hamrén och har tagit mina första glas vin på en månad.. men jag och sandra har kommit fram till att det var 5 veckor!? jag är inte säker men antingen är det en månad eller 5 veckor!? Jag vet inte men stolt är jag ialf.. och jag är JÄVLIGT suge på att gå ut. men jag och Sandra kommer inte in... buhuuuuuuu!!

GÄST BLOGG ANDREW:
Det här är väl egentligen inte mitt forum men här kommer sanningen:

- Sarah kan inte ta blicken ifrån mig.
- Sarah brinner inombords för Andrew.
- Gud, hon är sugen.

Tack för mig!


Hahaha Sarah igen... men visst ni får tro på det som trår om ni vill.. jag bryr mig inte ;)
Nu festar vi!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0