Lunch med Malin och Sandra

Kom på att jag glömde av att skriva att jag var i stan och kökade med Sandra och Maliin. Vi var på Henrys, så det blev en grekisk sallad med pasta utan lök.. he he! Det var riktigt mysigt och Mallemus var det ju längesen jag träffa, har nästan glömt av hur mysig hon egentligen är den lilla sötingen :) Har inga bilder på det men jag kan väl slänga in en gammal..
haha denna är lite gammal.. gick vi i 2:an eller!?
från kilsbergen.. mycket fin ;)
Till sist vill jag bara tilläga att Sandra ville att jag skulle göra en header åt henne och här är hennes skiss som hjälpte mig oerhört mycket...
okej, den hjälpte mig inte spec mycket.. men jag ska göra mitt bästa!!! ;)


Kommentarer
malin

din brillor var sjukt coola ju sarah ;)

och jag diggar verkligen att jag har ett mobilband runt halsen på den bilden på oss ;)

2010-01-19 @ 21:37:48
Sarah

Haha ja men det var väl att din käre far hade sagt att du skulle ha det när du festa för att den inte skulle komma bort!? ;)

2010-01-19 @ 23:25:07
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
malin

det är mycket möjligt att det var så :D minnet sviker lite känner jag! :P

2010-01-20 @ 21:06:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0