Min berömda köttfärs..

Nu står jag och lagar mat, men medans det puttrar i köttfärsen så tog jag en liten blogg paus.. Kom på att jag hade bloggen också, jag har inte riktigt vant mig än.. men jag kommer nog in i det snart..
Som sagt, köttfärsen står på spisen och puttrar och den blev inte lika god idag som alla andra gånger, men den är ändå jävligt mycket bättre än mammas, HA de ni!!
Idag vaknade jag väldigt sent, fast jag gick iofs inte och la mimg förrens vid 8 på morgonen kanske.. Så halv tre var kanske inte så farligt trots allt.. Senare ska jag nog inte göra så mycket.. Fan jag har börjat bli rastlös här hemma, men imorn då ska jag fan åka till stan och vara lite social eller om jag stannar hemma i k-by och besöker någon här!? Vad är det för dag idag förresten!? .... Vi fick tidningen idag ja, det är onsdag! Ni ser sicken koll man kan ha.. Aja skit samma, jag uppdaterar mer sen..
usch, det ser ju ut som spyor :S aja det är det fan inte x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0