Okej redhead!!!

Japp och nu vart jag rödhårig.. som jag skrev på facebook så rekommenderar jag det inte.. MEN.. jag börjar faktist gilla det, tro det eller ej! Visst att mitt hår var finare innan men i needed a change!!! Jag ska ioförsig färga om det idag, ska lägga i en brun färg idag så det kommer antagligen bli brun med lite rött i.. Hoppas det blir nice.. och blir det inte det så är det heller inte hela världen.. Fan det är ju hår, det växer ut igen! Trodde jajg skulle börja böla om det inte blev bra.. men så var inte fallet, jag skratta istället. Det var ganska befriande faktist och jag har alltid varit så töntig med mitt hår och inte viljat förstöra det förut. Så detta var en spontan färgning och jag älskar att vara spontan, livet blir mycket roligare då!!!! (jag har tänkt på att bli mörk förut men visste inte vilken färg å så, men lite spontant var det allt!!)
Meeeeeen nu tycker jag det börjar bli lite tjötigt så jag visar istället:
Haha inte världens bästa färg alltså.. men det blir nog bättre sen!! Jag återkommer med resultatet, fast jag har kommit på att jag vill börja blogga aktivt igen så jag bloggar antagligen lite innan det också!!!


Kommentarer
Lovisa

hejsan. Hoppas du mår bättre nu:) När bär flytten av`? Jag msåte hålla emd dig om att Thailand inte är något att ha haha ha det bäst!

2010-01-11 @ 13:59:11
URL: http://jlthailand.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0