Sandra och Molly på besök..

Jag har varit iväg på ännu en utbildning och det gick bra, men det var så lite luft i rummet så alla satt typ och gäspa, haha mindre bra kanske! Men men, det börjar sätta sig lite nu.. Får väl ta och läsa lite i broshyrerna å så för att lära mig helt så jag kan köra egna KPn sen.
Sandra och Molly var här en sväng, gjorde klart sandras header.. är inte så jävla bra på det men den blev ju bättre än innan i alla fall för då var den bara tråkig.. Men som sagt, den blev inte bra.. Sen kan man ju lägga ner mer tid också men jag som inte är så bra på photoshop längre, kan inte så mycket om effekter å sånt grejs..

Detta är i alla fall resultatet...


Ska gå och lägga mig snart, ska vara på kss kl 09.00 imorn :S uff alldeles för tidigt för mig!! Men det är bäst att jag vänjer mig.. Sen måste jag PACKA imorn med.. buhuuuu hatar att packa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0