Stan nästa..

Nu är jag färdig och väntar på att tiden ska gå.. jag har sagt det förut och jag säger det igen, JAG HATAR ATT VÄNTA! Får fan ta och skaffa körkort alltså.. i sommar ska jag ta någon jävla snabbkurs på 2 veckor.. sen jävlar då kommer jag har körkort och det betyder MÅNGA nya möjligheter.. Längtar redan!!!!
I alla fall . . I stan ska jag till banken och sälja mina aktier, i really need these money!! Måste ju ha till hyran, hoho!
Ne nu ska jag (i brist på annat) först röka sen blir det till att borsta de små gaddarna jag har i käften.. ska ju till tandläkaren den 21:a .. måste .. borsta .. tänder! Haha jag är så rolig.
rastlös!?


sarah á la gayblogahh style (bara att han använder sin puderborste, haha)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0