Uppe med tuppen (för en gångs skull)

Nu ar jag varit vaken i 1½ timme, inte likt mig men men bättre att vara uppe i tid än å stressa som ett as!
Vakna i morses av att min bror kom in i rummet ..
Bror: Hejdå Sarah!!!
Jag: ehhe Hejdå!!!
han går ut men ångrar sig..
Bror: Eller vill du ha en kram?
Jag: öhhh ahhh!
han kommer in i rummet igen och ger mig en stor kram
Bror: Men vi får höras!!!
Jag: Ja!
Bror: Aa hejdå
Jag: Hejdå
Ni som vet, vet att min bror verkligen inte är sånhär annars.. Han inser väl nu att han kommer sakna mig, bara positivt att han fattar det nu än inte alls :)

såhär trött borde jag vara (okej, det känns så i hela kroppen)
men jag håller tröttheten inom mig, kan sova på tåget sen .. jag verkligen FASAR inför att dra mina väskor x)
Snart väntar tandläkaren.. uff har säkert en massa hål!!! vill inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0