Utkast: Juni 16, 2010

Först vill jag bara säga att jag är arg!!!

Men det ska jag nu bortse ifrån, skulle egentligen åkt till sthlm idag som med alla andra dagar, kan det vara därför jag är arg kanske!? kan vara så..
Igår spelade jag match, första gången på ett år.. och jag lovar er att jag blev lite chockad över att det gick så bra som det gick för mig, trodde jag skulle dö efter 5-10 min.. men icke sa nicke, jag höll ut i ca 50-60 min.. bra va! :) haha så idag har jag lite träningsvärk.. vill inte ha imorgon.. kommer nog ha fett med träningsvärk då, fast det är klart.. skönt och veta att man lever!

Strålande sol.. det är precis vad det är här.. jag trivs rätt bra i solen kan man säga, haha!! Och snart ska jag och matilda till egypt, kommer bli så jävla nice. Hoppas det blir riktigt jävla oväder i Sverige, förutom över Moa min lilla solstråle (haha) och alla andra snälla människor. Jaja, känner hur jag börjar bli lite hatisk här, saik jag är aldrig hatisk, bara på idiotiska folk som bara tänker på sig själva..

En sak som är jobbigt är när alla frågar när jag ska åka tillbaka till sthlm, vet ni varför!? jo för jag vet aldrig när jag ska åka förrens dagen innan.. vilket är fruktansvärt irriterande, särskillt när man ringer och ringer men det är ingen jävel som svarar i andra änden.. klart man blir sur.. Det hade dessutom personen i fråga också blivit!!!!
Och handlar detta om att jag ska få kicken så kommer jag få ett utbrott.. Varför säga att man ska bli schemalagd när man inte blir det och varför inte bara kicka någon med en gång istället för att dra ut på det och göra det till en lång prosses som det egentligen inte är, det skapar bara irritation, ilska, besvikelse mfm*!? Jaja



okej... jag är inte bra på att klicka på spara och publicera knappen (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0