SÖMNLÖSA NÄTTER!!!

Usch vad jag hatar att inte kunna sova, det är det värsta som finns.. Men jag kan ju säga som såhär att det är nog kontorets val av boende till mig som gör det lite jobbigare..
Hotellet jag egentligen skulle bo på var fullt så jag fick en lägenhet på drottninggatan (102 för att vara exakt) och det är inte vilken lägenhet som helst, utan min chefs gamla lägenhet.. i don't like it!!
Men men vad ska jag göra, som tur är ser det inte likadant ut nu, blir nog bättre imorgon.. Det är alltid första natten i en ny lägenhet som är värst, särskilt när man är själv!
Men men nu ska jag försöka sova, har legat och pratat med Sid en stund nu.. Inte för att han är tråkig, men jag har faktiskt blivit lite tröttare nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0