Dodi Speaking

Hello nerds! Nu sitter jag här i Sarahs mycket strukturerade och städade rum (vi kan låtsas det iaf). Som alla vet är sarah en jävel på att säga roliga saker, jag skulle kunna hålla på i evigheter, men det har vi inte tid med nu så atteeeeeeeeeee.

Nu är det så att hon ska skriva ut ett papper och ska koppla in skrivaren, men såklart hittar hon inte sladden, då blir sarah lite aggro. och säger till sin mamma följande, jag citerar;
- "Fan det är erat fel att det ser ut som ett helvete i mitt rum hela tiden, när ni håller på och går in och kopplar ur skrivaren". Det var ta mig fan den smartaste undanflykt för stökigt rum jag har hört. Den ska jag köra med jämt i fortsättningen haha.
Jag är glad att jag har dig, så jag kan få mig ett gott skratt då och då (typ jämt)
Love Dodi


Kommentarer
Ewelina

SØTNØTTER!! :D

2010-05-27 @ 13:53:50
URL: http://typewelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0