För vet ni vad...

Jag ska tillbaka till sthlm idag och jag är så glad, haha töntig jag är jag vet! MEN nu är det så att det är där jag trivs bäst!! även fast det är mycket stress och otrevliga människor.. haha sånt biter inte på mig, stress är aldrig något jag har hållit på med (förutom när jag ska med bussar/tåg, haha) och otrevliga människor skrattar jag bara åt, tycker lite synd om dom med!!

Fan, det hände en riktigt hemsk grej inatt.. Det var en 24-årig kille från stockholm som blev mördad av en 19-åring kille från lisch skulle jag tro. Han hade mördat honom med kniv, ett hugg i magen och en i bröstet. Alltså vadhelvete händer med folk eller!? jävla idioter som bara håller på med våld hela tiden, vad hjälper det dom att vara som dom är!? INGENTING, TVÄRTOM FAN!! dom förstör ju sitt liv, men kan man inte ens tänka så långt när man är full så ska man fan inte dricka heller.. HELVETE!!

Aja påtal om annat... har egentligen inget mer å säga att det har varit riktigt skönt och vila hjärnan en vecka nu.. Sen att jag och Sandra har pratat ut om allt känns jävligt bra också.. hoppas bara inte det händer igen, vilket jag inte tror att det kommer göra men!!!
Snart kommer Sofia aka Dodi hit och joinar mig medans jag packar.. helvete har inte träffat henne på 4 äckliga veckor.. hemskt egentligen!!!
Jaja men nu ska jag hoppa in i duschen för att sen packa lite grann.. hoho smell you guys later!!


kristin och jag i TL-lägenheter, vi gick till stureplan (alla andra hade stängt) och köpte glass mitt i natten typ..

DYBLÖTA KYSSAR PÅ RUMPAN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0