Utkast: Maj 10, 2010 / Maj 13, 2010

åh vad jag inte pallar med allt just nu, blir fan förvirrad!! ena dagen är man si och andra dagen är man så.. vad är grejen!? fattar inte det riktigt!! livet är fan inte lätt alltså och den som tycker det kan ju ta sig i arslet.. jävlar vad skönt det är att bara få detta ur sig eller.. är så jävla övertrevlig hela dagarna att det är sjukt!! dehöver få ut lite aggression för att kunna jobba vidare där.. tur att jag är ledig en vecka nu!! Stackars nästa person jag kommer träffa... tycker synd om han redan!! haha jaja



hoj hoj hoj, så aggressiv man kan vara.. detta skrev jag för några dagar sen men var antagligen så irriterad så jag inte palla lägga upp det.. sen kan det också ha varit att jag däckade i och med att klockan antagligen var mycket.. men men ny dag nya tag.. eller hur är det man säger på event (A) haha jaja!!
Ne men kära damer och herrar, idag har jag shoppat kors i taket säger jag bara.. det blev inte så mycket men ändå lite grann.. alltid skönt med lite nytt i garderoben.. "elle va säjjer i"? "horåå så attehhh" skämt åsido.. men det var nice, gick på stan med underbara carrobarro sen vid två gick vi åt olika håll, hon skulle träffa sin mor och jag skulle luncha med "malle the mus" och på vägen hittade jag jonna och karro så dom fick hänga på också!! Det var mycket trevligt.. något som inte är lika trevligt är att jonna inte kunde följa med ut på fredag, men men det kommer fler tillfällen!! weyyy, yeah vad ska man skriva mer!? är jätte flum just nu och ganska över trött.. sitter även och camar med falken. han sitter och super i sin ensamhet.. stackars björnen!! buhuu!! men men man gör sina val här i livet

och nu känner jag vilken osammanhängande text detta blev men det blir bättre nästa gång, det kommer ju som sagt "fler tillfällen"
PUSS OCH SMEK "springa bil snö penna" på er!! nhaha det var groteskt märkte jag (läs orden på engelska så fattar ni trögtänkta också"


Kommentarer
Maria

Asså? Mitt tog hur lång tid som helst, och när jag försökte kontakta dom så svarade dom aldrig. Varken på mail eller telefon :S Men du hade väl tur då :)

2010-05-13 @ 15:18:29
URL: http://jenico.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0