Blask och slask, snöblandat regn

Det är klart att första snön ska komma blandat med regn, det är ju jättekul ellerhur!!! vi har varit ute och kollat i lite affärer och jag har handlar för mina sista danska.. Köpte en söt liten tröja till Carros lilla sötnos Lucas, visste inte alls vilken storlek jag skulle köpa så jag köpte för 1-2 månader så han har något att växa i.. Hon har väl redan kläder så det räcker i den storleken han har nu. Liten men välment present eftersom jag är fattig :p Nu är det bara att vänta på att bli ditbjuden!!

Hur har jag det i Danmark då!? Jo här är det bra och fridfullt, drömde inatt att jag hade åkt hem och tänkte neeeeeej varför!?!?!?!? Och det ser jag som ett tecken på att jag inte är redo att åka hem än.. Visst saknar jag mina underbara vänner, menvafan jag är inte här för att dö, visst!!!? Sen kanske jag stannar här tills pappa åker till thai, vem vet.. skulle vara nice att bo lite själv också.. Trevligare vore det ju om någon hemifrån kom och hälsa på, det skulle vara skoj.. men det är ju ingen som vill åka hit, buhuuuu :( Danmark som är så bra och kul och man förstår dom ju så bra också, vi är ju trots allt grannar!! haha

Ne men seriöst, jag tycker faktiskt om Danmark nu tro det eller ej ;)

Och med det sagt, PUSS på er snyggon!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0