Dedikerat till mig själv..

För ett år sen när någon arbetsgivare frågade mig vem jag var på festen, den som höll sig undan eller den som tog för sig och pratade med alla, Så hade mitt svar varit det först nämnda.. Idag är det precis tvärtom, det är det som är så skönt!

Visst att jag är sjukt jävla pank nu, det spelar ingen roll för jag vet att jag har uppnått något det senaste året. Jag har lärt känna mig själv bättre och bryr mig inte lika mycket längre om vad folk tycker om mig Och självförtroendet har blivit starkare. Förr var jag som en svamp om någon sa något dumt till mig, nu står jag stadigt i min bubbla och låter inte något ont komma innanför den.. Och det är dethär som gör att jag inte bryr mig om att jag har gjort lite misstag gällande jobb den senaste tiden.. jag har lärt mig på vägen och jag har sagt det förut.. Hela livet är en läxa, man måste fela för att veta att man gjort fel. Jag kommer snart upp på benen och kommer då vara starkare och med mer erfarenhet än innan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0