life's really complicated sometimes, especially when it comes to love..

Jag var ute på långprommenad med tintin (ja, atlas fick stanna hemma.. stackarn har ont i ryggen)t och som vanligt hade jag musik i öronen.. och det var en låt som fick mig att tänka till lite extra och vände totalt upp och ner på steken. Vi tjejer tjatar jämt om att killar är idioter som får oss tjejer tro, att de är intresserade oss och sen dumpar oss för någon annan eller hör inte av sig..

Och nu till saken, jag har kommit på att jag är precis likadan.. jag älskar känna mig uppskattad av killar och kanske flörta lite omedvetet, men det betyder inte att jag vill ha dom.. För det mesta så blir det att jag inte hör av mig alls och tycker det är jobbigt när dom hör av sig eftersom jag är för snäll.. Ja, jag är fan för snäll!!! Jag fortsätter skriva tillbaka för jag inte vill vara taskig.. Och här vänder jag på steken och ändrar min personlighet för att de ska tycka att jag inte är något för dom.. Man kan väl säga att istället för att jag dissar dom så "dissar" dom mig och då behöver jag inte ha dåligt samvete..

Sen de killar jag fattar intresse för rymmer jag ifrån istället, det är ju jättebra sätt för de som inte vill ha ett förhållande.. ellerhur!!!?? Ne men jag drar mig undan, antagligen för jag är rädd för att få känslor för personen i fråga.. Nu betyder det ju inte att jag drar mig undan från alla utan det är två prickar där ute som vet ganska mycket om mig och som jag släppt in.. Meeeeeen.. här måste jag säga att jag failat, i alla fall på den ena!! någon som känner sig träffad!? Maha sååå nu går vi inte in djupare på detta, har redan exposat too much!!


köss på er snyggon.. ni vet väll att alla mina läsare är snygga!? vet inte vilka ni är, men man blir försnyggad när man besöker min blogg!! maha puss igen


Kommentarer
Anonym

De är svårt så fort de handlar om att få känslor och släppa in folk i livet. Men någon gång måste man släppa garden och släppa in och våga bli sårad! Någon blir vi alla de och de är jättejobbbigt men man reser sig igen och försöker med nästa lycka!



Våga chansa och blir du sårad eller de inte funkar så har du mig här om du vill prata samt andra vänner! ;)

2010-11-03 @ 19:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0