Sverige och julbord

Som jag skrev på FB, jag åt julbord idag och fan vad överskattat det är.. sjukt överskattat! Vanlig jävla svenne mat, bara att det är buffé.. Sen kosta det ju fan 215 spänn/person, rena rama rånet!!! Ja ne det var i alla fall min frukost, fick sl
nga på mig kl
derna idag och kasta på lite maskara och sen dra iväg fär att hinna med just Aurora.. Men vi hann precis.. Klart att vi bara hade 2 biljetter med så vi fick köpa en extra, jag var sist ombord så jag hann precis.. Inte helt okej att stressa precis efter man gått upp.. Stressar aldrig annars, men nu var jag fan illa tvungen! Inte bra för mitt hjärta..

Ne nu ska jag hitta på någonting att göra.. saik, finns inget att göra här mer än å gå promenader (men det snö/regnar nu), sitta vid datorn, spela gameboy, spela harpan på mobilen.. Ja det var nog fan slut där.. eller ja kolla på 1:an, 2:an eller 4:an med, HAHA!!

Puss på er och en spank på rumpan kan ni väl få, dagen i ära!!




såhär sned är jag på julbord..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0