blogg bråk!?

Ne jag håller inte på med sånt och från och med nu tänker jag heller inte ta och kommentera ett skit mer.. Jag är inte perfekt, absolut inte.. Jag gör misstag efter misstag och det finns ingen som kan säga till mig när jag gör rätt och fel.. Det lär jag mig själv på vägen.. Vi alla vet att livet är en lång väg och på vägen lurar en massa hinder som man ska ta sig igenom.. Ibland gör man fel, men man lär sig också av felen man gör.. Det är inte fel att fela, man måste göra misstag för att kunna göra det bättre nästa gång..
Kanske är det så att man måste ta till med lite humor ibland för att man inte ska bli lika rädd för en situation man hamnar i, jag tror att lite humor lättar lite och att man känner sig lite tryggare med vad framtiden har att erbjuda för en. Vi alla vet ju att man mår bättre av att vara glad och skratta, livet går ut på att man ska må bra på vägen och om lite humor kan göra det för mig så är jag nöjd!

Alla har vi olika syn på livet..
Så snälla rara ni, bry er inte så mycket om vad som skrivs i min blogg. Det finns mycket mer där ute att oroa sig för, än vad en amatörbloggare kommer skriva härnäst!!


Tack för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0