Busring-med-august.se!?

Jahapp, då har man blivit lurad idag också då.. jättekul .. verkligen!! Kanske för August den jäveln.. Haha helveter eller..

* Hallå!?

- Ja hej, är det Sarah jag pratar med!?

* Ja!?

-Ja, jag ringer här för du har ju ett mobilt internet och ett abonnemang på tele2 och bla bla bla bla, han höll fan på i säkert två minuter om att jag skulle få en samsung galaxy och kompispott 369 (haha sure att jag skaffar ett kompispott 369!!!)

*Jag vill inte ha kompispott, det är skit!!!!

- Du vill inte ha kompispott!? varför inte då!?
*För det passar inte alls mig och 369!? skulle inte tro det va!!

- Ne okej men då gör vi såhär.. Du ska få ett snackispott av mig 389 kr i månaden, fri surf och bla bla bla

*Snackispott finns ju inte ens!!!

- Jo men det är nytt på marknaden det är bara vi som får sälja det, det går ut på bla bla bla...

*Vem försöker du lura jag har varit eventare bla bla bla..

- Vi är ett nystartat företag bla bla bla.. vi är rika... du får samtalspott på 8000 kr bla bla bla pappa bonde.. vill inte skryta men så är det... bla bla bla 3G-kort=mindre strålning!!!

*Fast va!? den har jag med kört med.. som att jag går på det vad är det här!?!?


*skrattskrattskrattskrattskrattskrattskrattskratt*

- Tja Sarah!!

* AUGUST DIN JÄVLA TÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, så där fick dom allt ett gott skratt.. kul för dom, haha idioter :P


här är han.. och om ni ser han på stan, akta er.. ni kommer få er hjärna knullad och bli 5-10 abonnemang rikare efter ni har pratat med han!!! hahahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0