Busy housewife!?

Japp har inte bloggat på länge pga att jag har varit så upptagen på senaste tiden... SAJK!! Det har jag inte.. men en sak som är sant är att jag har lekt housewife här hemma, lagar mat, går ut med zoo't vi har här hemma.. Samt städat och grejjat!! Känner mig riktigt jävla duktig.. Borde jag inte vara stolt!?
Är det någon enemy till mig som vill komma och döda min hals!? skulle vara jättesnällt isf - förkyld..
Vet ni vad jag har gjort idag då!? Jo jag har allt sökt hela två jobb!! Jag kan ju inte ta vilket skit jobb som helst, det pallar jag ju inte.. Så det ena jobbet var på Handlarns här i K-by mycket glamoröst vill jag säga.. kanske inte! men det skulle vara nice, nära och bra!!
När jag var där uppe och lämnade mitt vackra CV där min bild inte syns för att skrivaren vi har är kass, så sa dom aha sarah är det såhär du ser ut!?
Ansiktet var alltså helt blankt, man såg mina ögon och mitt hår.. Så jag kontrade med att de fick bestämma själva hur de ville att jag skulle se ut, haha jag är allt rolig ibland.. ellerhur!!?
Sen det andra då.. ja då ska jag stå i matbutiker(!?) och dela ut godis(!?) vad jag förstod!?!? Vet inte, men då träffar man ju mycket folk.. kul kul..
tänkte ha denna på mitt cv men jag hoppa det.. jämför mina armar med ansiktet.. tummen upp på den underbara brännan i fejjan!?!?! detta var på midsommar, skyller på det blekäckelarmar


Nää nu ska jag leka lite mer busy housewife.. eller inte ska sätta min vid tv:n och tycka synd om mig själv och min luftstrupe.....

Puss kram hångel smisk och en massa andra kinky-barnförbjudna handlingar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0