förkyldning+kyla och cigg = sant!?

Var precis ute och rökte och vips försvann hostan.. dricker te nu också, men jag vill tro att det är ciggen som tog bort hostan.. Det får mig en anledning till att röka.. Visst låter det bra!? Tror det är kombinationen av rökning och kylan som gjorde susen, tror inte ni också det!? .. Tänkte väl det..

Jag är på lite blogg humör idag.. märker ni det!? 3 inlägg bara idag.. tung är jag! klockan är visserligen efter tolv.. men vad gör det, har ju inte gått och lagt mig än.. eller det har jag ju men jag har inte kunnat sova, så det räknas fortf. som tisdag!

Nu vet inte jag vad jag ska göra.. dricka upp mitt te och gå och lägga mig kanske? vore i alla fall bäst så, mamma sa frulle halv 9 imorgon bitti.. Ufffff kommer inte vara någon bra hemmafru (hemmasingel!?) imorn.. Fan då!! Aja jag har ju en anledning till att inte göra mycket imorn.. Sitta ute och röka så jag slipper och hosta kanske!? Näää, då kommer väl denna djävulska hostan sitta i kroppen ännu längre.. Och det vill jag ju inte!!

Hee nu har jag inte mer och säga.

En blött kyss på munnen till er alla elakingar och hoppas ni får ta del av min älskade förkyldning!! hehe och till alla er snälla, ni får en puss på rumpan istället ;)


full, galen och neger på fullmoon party i koh phanang, thai (neger pga att jag spenderat först en vecka i egypt.. två veckor senare blev det en vecka till.. tre dagar senare thai... Har nog inte berättat det för er mina kära läsare.. jag klagade inte den månaden.. jag lovar!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0