fortsättning+bildbomb

Ja, vi fick ju en korv var.. Grillen stod alltså i en släp kärra.. Så vi grillade alltså inne i en släpkärra.. i alla fall så stod jag där och skratta åt han för han trodde att han skulle få något och bara för jag skratta så börja Sofia skratta som ett as.. Sara märkte hur han bara blev argare och argare men inte jag och sofia... Vi stod/nästan låg ner på marken för vi skratta så mycket.. Sara märkte nu att han till coh med har börjat skaka och att ansiktet har börjat hårdna...

Jag och Sofia fortsätter skratta.. oj han hade ett flak med dricka på släpet.. i med dom i väskan bara, inte hela släpet alltså, bara några drickor.. Kände mig faktiskt lite törstig.. Tjejerna med, hahah!!
Sen även fast jag var kanonerskanoooon så tyckte jag situationen blev jävligt jobbig med tanke på att han var så på, "Vad får jag för dethär då tjejer!?" säger han med knackig svenska med bosnisk brytning.. Jag tänkte att "vi måste härifrån INNAN något händer!!". Så jag ropade på tjejerna och sa att vi måste gå nu med en gång.. Självklart kom dom inte när jag ropa första gången och inte andra gången och tredje gången ropa jag "Nu kommer farbror polisen!!!!" Hahahaha!!
Sofia går fram till polisen och säger: "Han har inte sålt någon korv till mig", hon snubbler till och korven flyger ur händerna på henne.. Sen kommer jag där och säger likadant, "Han har inte sålt någon korv till mig"
Callekorv och polisen bad oss gå därifrån.. And so we did.. När vi kommer till torgbron ser vi en bil och alla tre orkade inte gå "gött med skjuts
" tänker vi.. Jag börjar springa fram mot bilen och när jag kommer fram.. *dun dun dun dun dun dun* TROR NI INTE DET ÄR HAN SOM STÅR DÄR DÅ!?!?!
Helvete vad rädd ajg blev, la på ett fejk-smile och sa: heeeeej, hur gick det med polisen!?

Callekorvgubbe: Ne inthe bro, jaag fikk boter.. Min chef komma bli arjjj!! Jag fikk 3000 boter, han komer inthe bli glahd!

JAG: Vadå han kommer bli arg!? haha det är ju inte han som kommer få betala det, utan det är ju DU!

Callekorvgubbe: Nej inthe jag, han betala, han komer bli jettearjj po mej.. Vi moste pratha tjejer om hur vi ska lösa detaaa, jag ska bara parkera bilen så prathar vi litte!

JAG: Absolut, vilken parkering parkerar du på då så vi vet vart vi ska gå!?

Callekorvgubbe: Nejj nejjj bara där.. pekar mot banken

JAG: Okej vi går dit!

han åker iväg för att parkera..

JAG: Okej tjejer, låtsas gå mot bilen.. 1, 2, 3, SPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!

Vi sprang som idioter och såklart springer Sara och Sofia åt ett annat håll så jag blir ju själv.. helvete vad rädd jag var :O Vi gömde oss en stund och sedan begav vi oss till sara för att nana.. kom hem vid 5, helt okej att decka så fort man stängt ögonen!!

BILDBOMB!!!!

så söta såååå

"in action-bild a la tyra banks"

"Mördarblick a la Svartenbrandt"

"Fylleblick a la Robert Gustavsson"

"Kåtblick a la paradise hotel"

fanns inge mer än fylleblickar här, men bilden är cool!!

snygga brudar, utan att skoja!!

haha "snyggast i mitten", it was fun though

nyktra klubben, hej hej!

Haha "fylleblick a la Sofia eriksson och dubbelmacka a la subway

A fivesome a la playboy,, haha vafan.. är gubben Heffner då eller!?

"vadå!? vad är det för fel på att gå ut från krogen sist"

Sådär mina älsklingar.. nu hoppas jag ni njöt av dessa bilder för jag hade förjävla kul i fredags vill jag lova!!!! Blev lite för många samtal som ringdes och lite för många sms.. men vad gör det!? man lever bara en gång livet är förkort för något som kallas ångest.. Vem är han ångest och varför besöker han alltid mig dagen efter!?!?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0