Han, dendär ångest!

Igår drog vi ju till Årsfesten och helvete vad kul vi hade, i alla fall jag!! Haha gick runt där och hälsa på alla, sjukt kul!! Synd bara att jag inte minns så mycket, träffa Klara på Handlarns förut.. Happ henne hade jag tydligen träffat igår.. Hade till och med pussat på henne.. Tror jag var lite pussig igår, det var säkert massor som fick en massa kindpussar av mig.. Men juste.. Nu kommer jag ju ihåg att jag träffa klara, så dumt det kan bli alltså.. haha Japp så bugga vi, jag och Linda, haha bonnafester är allt för roliga :P Det händer alltid en massa oväntade saker.. Tex att PP stod ute och hångla med Kajsa, är inte säker på att det var hon men haha!!
Klart som fan också att jag hade med mig mobilen.. som tur e ville ingen prata med mig igår, haha!! Det tråkiga då är ju att jag pratar in mobilsvar och skickar sms, gööör kul!!

Här har ni kvällen i bilder i alla fall...

tuffa Jonna haha








blev våldtagen av jonna med

haha så roliga


(klicka på de små bilderna för att göra dem större)

Sådär då, fina bilder va!!? haaa för det är dom! puss på er


Kommentarer
Jos

Oloooof! :)

2010-10-24 @ 14:00:46
URL: http://zarabi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0