Herrarnas Dassbok

Jag satt nyss och gjorde "number 2" som Azad så fint kallar det.. Så hittade jag en gammal dassbok (för herrar antar jag)

Såhär stod det...
Saker som är SVÅRA att säga när du är full:
  • Oöverträffat
  • Innovativ
  • Preliminärt
  • Kvastskaft

Saker som är VÄLDIGT SVÅRA att säga när du är full:
  • Västkustskt
  • Konstitiutionerad
  • Substantiera
  • Tillvägagångssätt
Saker som är i stort sett OMÖJLIGA att säga när du är full:
  • Tack, men jag vill inte ha sex.
  • Nej, ingen mer sprit för min del.
  • Ledsen, du är inte riktigt min typ.
Hahaah så jävla typiskt killar.. Detta är verkligen skillnaden mellan tjejer och killar..
  1. Tjejer kan tacka nej till sex.. det kan inte killar (om inte tjejen är förjävla äcklig vill säga)
  2. Tjejer vet oftast när dom ska sluta dricka.. det vet inte killar
  3. Tjejer dissar oftast på fyllan.. det gör oftast inte killar
Om jag och mina kompisar står på dansgolvet och dansar och det kommer någon idiot och dansar med oss så putter jag oftast bort honom.. Vafan ska han komma där för och tro att han kommer får något!?!? Det värsta är att endel killar är så jävla tröga att de inte fattar att när man putter bort dom att man inte vill att de ska dansa med en.. Hee då kommer idioterna tillbaka och försöker igen!?!?
Vad är det med killar som tror att 3 nej = ett ja!?!? bullshit.. nej är nej.. så är det bara!
kolla här har vi ett exempel.. hade jag brytt mig så hade dom 4 inte stått där länge :P
Puss och kram från mig.. haha låter som en jävla feminist här.. det är jag inte :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0