Kära tomten! jag önskar mig..

  1. En resa till Egypten 1 månad+all inclusive.. och 1000 spänn i fickpengar varje vecka..

  2. Lite mer pengar så jag kan stanna och skaffa egen lägenhet där..

  3. En lägenhet i sthlm+ ett bra jobb jag trivs med (i sthlm)

  4. VIP-kort till alla klubbar i Sverige och Egypten

  5. En personlig tränare så jag blir mer oemotståndlig

  6. En trisslott med vinst på 1 mille (500 000 går bra också)

  7. Körkort+flygplans "körkort"

  8. Ett eget plan så jag kan pendla mellan Stockholm och Hurghada

  9. Darin

  10. Fred på jorden


Fest fest fest...


Kommentarer
din förredetta arbetskollega!

hahahahhaha den va lite smårolig din bäver!

2010-10-27 @ 03:48:56
Carro

De är ingen dålig önskelista du gjort dig Sarah! =P Hoppas att tomten är snäll och ger dig allt du önskar dig =D PUSS!

2010-11-02 @ 20:33:56
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/
Carro

Verkligen! =P haha. Jo då, de funkar trött och jävligt tungt bara! Svårt att säga, men tror inte de kommer förens tidigast i helgen och om inte annat så blir jag igångsatt! =/ Känns väl sådär men huvudsaken är ju att h*n kommer ut! =)

2010-11-02 @ 22:19:02
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0