Mysig idolkväll

Har ni saknat mig!? jag tänkte väl det.. Har haft mer än vanligt att göra idag.. Först städa jag och möblera om i mitt rum, städa hallen, sen duscha jag, sen åkte vi till stan och handla, sen var jag lite olaglig och tjäna 150 spänn.. sen var vi hos mormor och nu kom vi hem...
Såhär hade det kunnat se ut om jag hade varit tråkig.. Tråkigt nog är jag inte tråkig, höhö!!
Ne men jag gjorde ju om i mitt rum så nu ser det mycket(!!!) större ut.. Förstår inte varför jag ens har haft som jag hade det.. sjukt trångt.. Men nu så.. ska bara slänga ut lite mer skräp.. Är en samlare eller ja, jag har varit en samlare men tar bort lite då och då nu förtiden!! TRÅKIGT INLÄGG!!!!

Jag ska snart till Kela, ska vara där kl. 18 och det är ju snart.. Carro kommer dit också så vi ska ha lite myskväll framför idol.. Ska allt bli trevligt!!
jag och Carro på årsfesten -08


Kela på årsfesten -07 längesen nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0