Nyfikna grannar..

Jag var hemma hos Mikaela tidigare idag, Carro var även där.. Mikaela bor ju i det huset jag växte upp i(det var f.ö väldigt känslosamt att gå omkring där, då många minnen kom tillbaka.. både lyckliga och sorgliga minnen..) och så sa hon att grannen mittemot var jävligt nyfiken och frågade mig om han var det när jag bodde där också.. Jag kommer ihåg precis som mikaela säger att han går ut genom dörren och kollar på alla grannar, han stod även i fönstret bakom gardinen och spana för att se vad som händer i området.. Kom på sen när jag kom hem och stod ute och röka så gick det förbi en granne som gick en omväg, antagligen för att spana in i grannarnas fönster... Och mycket riktigt så går hon förbi och glor in..

Har ni tänkt på det själva att det är många människor som går förbi ens hus och glor in för att se om det händer något spännande!?

tror trots allt det finns en nickenyfiken i oss alla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0