Tummen upp för Kate Walsh!

Sitter och funderar på om jag ska dra med Sofia och co ut imorn men jag vet inte.. känner mig ju inte helt 100 än, men vi får se.. Vill görna ut.. Satt ju bara hemma hela förra helgen och det pallar jag verkligen inte göra denne helgen också.. Hmm undra vem man ska låna pengar av imorgon då isåfall!?!? Haha.. ne jag har 70 spänn.. inte nu.. men jag köpte öl till Therese förra helgen som hon skulle ha då.. men blev sjuk.. och jag dricker ju inte öl så dom kommer hon få köpa i vilket fall, hehe!! Seeen hade jag något mer att skriva men jag skrivaer så fort nu att jag inte hinner med att tänka så jag glömde av det.. Som vanligt då!"!

Intressant fakta.. idag har jag inte gjort ett piss, bara vilat upp mig och kollat på alla top model avsnitt som finns ute.. Vad ska jag kolla på nu då!? Tror det var private Practise som kommer ut i USA idag.. men det betyder att det inte kommer komma än på några timmar eftersom amerikanernas klocka är så fucking seeeeg!!!

Kate Walsh i P.P så jävla vacker.. och varför tror ni jag färga håret just rött!? ha ha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0