Provocerar som kissiekiss!?

Har tänkt på en sak, jag tror jag provocerar utan att jag vet om det själv. Tror det är många som tör sig på vad jag skriver, men det är ju enbart för att dom inte förstår ironin i mina inlägg. Har man konstig humor så har man.. Men jag vet att det även finns folk som tycker min blogg är rolig! Och dom som inte gillar vad jag skriver behöver ju heller inte klicka sig in på bloggen och läsa mer, det är ju upp till var och en. Det är min blogg och skriver vad jag vill, tex bröstcancer inlägget.. Det hade jag ju inte skrivit om jag inte trott att jag hade det och om det är folk som Sandra sa, att det kanske sårar folk så behöver de ju inte läsa min blogg. Jag valde inte att skriva att jag inte vill gå med sockar i BH:n för jag ville vara rolig.. Det var det första som kom upp i mitt huvud och nej jag tror inte det är så i verkligheten, men eftersom jag såg en film för nån vecka sen om en tjej som hade bröstcancer som stoppa sockar i BH:n så är det klart att man får den tanken..
Så då har vi rett ut det också..

Sammanfattningsvis: Läs inte min blogg om ni blir sårade eller blir provocerade av mina tankar och vad jag skriver för jag skriver inte för att vara taskig mot andra.. Hade varit en annan sak om jag hade hängt ut folk!!

Älskar denna bilden.. Så klockren, vi sa alltid ägg till allt..
Redigering by: Dj Smisken (Sebastian Jansson)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0