Min livshistoria i bilder

Ne, nu är det skärpning som gäller.. Måste bara lära mig hur man mobilbloggar.. helvete eller, när man var liten så kunde man ju allt om datorer och liknande.. Vad hände när man växte upp liksom!? Ofta man blir mindre smart när man blir äldre, tack som fan för den då!! En sak är väl säker, har blivit jävligt mycket snyggare i alla fall. Tur är väl det kanske...


Tror jag var 6 år här, fast här tycker jag faktiskt jag var lite söt.. bränn upp tröjan bara!!

Så söt så, kan jag ha varit 7-8 år kanske!? hade en gräslig limegrön skjorta på mig.. om jag var normal!? det vill jag inte påstå att jag är nu heller!!

Kolla vad söt jag var, kolla söta snedtanden och mulligulli kinderna, awww charmig tös


Sjukt cool var jag, spöa alla killar jag spela mot.. Alla var ju så jävla taniga, hahaha!! här var jag 11 år!

Mellan 10 och 14 år har jag inte mycket bilder.. kanske får leta så ni får se vilken berg- och dalbana mitt utseende har åkt x)


As tuff 15 åring som skulle fylla 16 till sommaren, haha sjukt liten
Här var jag ännu tuffare och alla bilder runt denna perioden ser ut såhär (kolla handen och munnen)
Som ni kanske ser...


Men jag visste redan då hur man spexar till det..


Ja här är man 16, snart 17 och tror att man är sexig.. (var fjortis när ingen såg)


16 år och nykär, detta var "vårt barn Hjalmar".. tur att man mognat till..


17 år och i denna perioden var pappa i thailand i 4 mån.. hemma fester varje helg.. helt okej!! "jag vilar" på bilden!


Sicken pingla alltså!!


Ohlala.. haha


100 dagar till studenten.. kom aldrig till utestället, så jävla typiskt!!


runt studenten nån gång, vad hände!? Vi sr ju städade ut!!

Sen mina vänner hände något drastiskt.. efter ha varit blond i hela mitt liv går jag och blir rötott..



Sådär, det var alltså då min livshistoria!!!
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0