Mötet med min framtida man..

... han vet inte om det än bara...
Ja, i söndags var jag i haninge och träffa min (blivande) man.. tråkigt bara att så mycket folk skulle störa oss. Det började med att han kom och skulle sjunga för mig.. jobbig nog så stod det en massa fjortisar i vägen plus att en massa ungar satt på deras föräldrars axlar så vi såg inte varandra så bra.. buhuu

Sen efteråt så tänkte jag att jag måste ju hjälpa min (blivande) man att tjäna lite cash så han kan försörja mig och våra barn sen när vi väl får bran... OM vi får barn.. höhö Så jag fick ju ställa mig i kö!?!?!?!?! förstod ingenting.. varför ska jag stå i kö till min egen (blivande) man för!? Ja ja.. vad gör man inte för familjen liksom!?
Sen var det ju min tur då.. äntligen.. fan för folk som försöker sno och talla på min (blivande) man alltså.. shit!! ingen respekt alls.. he men när jag väl stod där och skulle byta ett par ord med min (blivande) man, så tappa jag rösten så jag tog skivan och sprang efter rösten... Jag sprang ikapp och hoppade på den.. rösten kröp sig sedan upp från fötterna mot munnen.. helvete vad benen skaka alltså.. det var itne dåligt alltså.. sen så sprang jag ju därifrån, gjorde ett snabbt samtal till moa om att jag fått tillbaka rösten.. Sen gjorde jag ett 1½ h samtal till älskade Sofia.. som även ska vara min brudtärna på bröllopet!!!
Så då var denna vackra saga slut.. hoppas ni njöt av en!!






och för er blondies som tror att detta är ett seriöst inlägg kan gå och hoppa från en bro ;)


Kommentarer
Jo

nej FAN. jag som trodde detta var sanning! sluta luras sarah vafan.

2010-09-07 @ 10:23:43
Dodi

haha fan vad du är bäst doddy! det ska bli ett nöje att vara brudtärna på ert bröllop, då tycker jag din man kan sjunga only you can save me också! PUSS <3<3

2010-09-07 @ 10:45:04
Amis

Fin blogg =)

2010-09-13 @ 12:39:13
URL: http://www.metrobloggen.se/amis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0