Blev antastad igår..

Juste jag glömde ju berätta att jag blev antastad igår av en indier.. bara det är ju roligt, för det första kunde han inte svenska så han prata Engelska. sen för det andra såg han ut som en riktigt tönt och för det tredje så var hans brytning inget att leka med.. här är vår konversation i alla fall:

Sitter lugnt på en bänk och väntar på Moa, plötsligt sätter sig någon precis brevid mig..

- Hi

- Hey

- Everything fine with you? (bara engelskan var ju att skratta åt)

- yes, i'm fine

- Are u waiting for anyone?


- yes

- oh okey, take care (han är nära att gå, men sätter sig igen..)
What's your name?


- Sarah

- Oh that's a good name, i like it!


- yeah I like it too

- So Sarah do u have a boyfriend!?

- Yes
(börjar skratta eftersom jag fattar inte var det är med mig och folk som inte kan snacka svenska, det är alltid mig dom ska antasta och fråga om jag har pojkvänn och dom vill ha nummer å grejjer)

- No, i don't belive u

- Why!?!?! (ville så gärna att han skulle tro mig eller i alla fall fatta vinkeln)

- No you're laughing

- So?

- No i don't belive u, tell me the truth (haha lev er in i hur en indier skulle säga Truth=troot hahaha dog av garv)

- Hahaha u don't have to belive me but i', just telling u the truth.

Här kommer räddaren i nöden (Moa) och ringer mig, har aldrig varit så glad över att hon ringer)

- ok sarah see ya!!

(och självklart ska han ju talla mig på låret och när jag ska ta bort hans hand så försöker han ta tagi min hand och jag sträcker upp händerna och skriker till, hahaah så mesig men jag hatar när folk är påflugna.. särskillt idioter jag inte känner eller träffat förut)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0