Grattis Mami ♥

he he heee jag ska vara ärlig och säga att jag inte läst boken jag tipsa om i inlägget nedan, hoho vad rolig jag är! Jag driver med er fattar ni väl ;) Klart jag har läst.. inte hela för det har jag inte haft tid med (tro det eller ej), min tid har sträckt sig till 3 kapitel kanske MEN det jag har läst har jag blivit helt förbluffad över, för det är faktiskt jävligt lätt att "sälja" (vare sig det är en produkt, tjänst, ett argument osv..) bara man vet vad man ska säga. Och det är ju det som kan vara det kluriga, men denna kommer hjälpa er.. I promise ;)

Sååå, på tal om annat.. jag tjöta hål i öronen på Dawit igår, hahah stackarn! Det var så sjukt längesen jag snacka med han nu så jajg bara babbla på (som jag brukar nör jag snackar med honom) och försökte ge ordet till honom men kom på nya saker att säga hela tiden ahahha tillslut han typ "ne alltså jag måste städa lite nu", bästa dissen :p Ne men vi kom fram till lite vettiga ting i alla fall.. Sen kommer han hem 21 nästa vecka och då bestämde vi en fika i alla fall så jag kan göra hålen lite djupare.. hahaha ne skämt å sido men det ska bli nice

något mer!? hmm Ja mami fyller ju år idag och jag får väl vara lite snäll och ge henne frulle på sängen, lika bra att vara en ängel nu innan jag drar till sthlm.. Fast det är klart, jag är alltid en ängel.. Visst pappa!? :D (nu kan jag tala om för er att han sitter och skrattar när han läser detta). Ne men helt ärligt är jag såklart favorit dottern, sen att jag är den enda kan ju inte jag råför.. visst?
Ne slut på ironi orkar inte, ska nana nu så jag kommer upp före mamma (lär inte hända om jag inte ställer klockan, pust)
Pia Rive
Grattis mamma, snart är du pensionär!! PUSS ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0