Jag hatar ..

  • När folk skaffar tjej/kille (förhållande för er tröga) och blir tofflar

  • När man sitter ute och rökar på morgonen och grannar åker/går föbi

  • PUNDARE!!!

  • Killar som tror att de är något utöver det vanliga (guess what, du är precis som alla andra svin)

  • När man tar sista ciggen på kvällen så man inte har någon morgoncigg (ångest)

  • När andra snor mina sockar (ja det händer här hemma hos oss, tillbaka får man de trasiga sockorna)

  • När man fått svar på en lägenhet och de kräver en god ekonomi (vad ska man säga liksom!? "pappa betalar?", vilket han aldrig skulle göra.. Tänk såhär.. om alla kräver en god ekonomi, hur fan ska jag kunna skaffa lägenhet!?!?!?!?!?!?!? idioter)

  • Folk som inte har tid (jag tror inte att det är ni som läser detta som jag syftar på)

  • Falska människor (ni är tyvärr jävligt många)

  • Reklamen på spotify (nej har inte premium)

  • När folk säger att man är snål (chilla för helvete har 19 spänn på kontot, vad har du? aha flera tusen)

  • Snåla människor (tjänster och gentjänster, inget begrepp ni känner till eller!?)

  • När jag inte vet vad som kommer hända i framtiden

  • Avsked, fyfan för de!!

  • När man blir nekad till en riktigt B-nattklubb för att vakterna inte tål skämt


    Det finns säkert 1000 punkter till men jag orkar inte skriva mer, kommer iofs inte på några mer just nu!! så det var allt från positiva Sarah idag!!

    puss på er


    Denna bilden tog dom på mig på Grönan-intervjun, jättefin va!? kan ju säga att jag hade publik så jag ville inte direkt le som ett ufo.. så denna bild hatar jag med, hoppas innerlig inte att denna kommer på mitt grönan-pass sen.. ufff


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0