MESIG

Hahaah idag har det varit så tydligt att jag är en MES, jag skojar inte.. Om det är någon som jag vet tycker om mig så kan inte jag säga att jag inte tycker om den personen.. mer än som kompis då fattar ni väl.. Så jävla töntig haha sitter och garvar åt mig själv.. Tror fan jag har någon personlighetsklyvning!!

men för att snacka om något annat kul.. dessa bilder har jag snott från älskade dodi, men det roliga är att detta är studentbalen, jag hade varit ute och rökat och brukar då lägga mitt tuggumi som en snus.. efter jag rökat klart så tänkte jag väl inte på att det satt där, ja här har ni ju i alla fall resultatet..
OLNi6M
kan inte sluta garva .....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0