A happy ending isn't always what you think

Trots lite för mycket vin, lite för mycket sluddrande, lite för mycket folk, lite för mycket blåmärken (ni anar inte hur ont jag har), lite för mycket fyllehicka, lite för mycket av.. ja, allt så var gårdagen fan nice alltså!! glömde "lite för mycket minnesluckor idag".. Aja jag minns höjdpunkterna i alla fall så det är lugnt.. Hade lite panik dör när min mobil "försvann".. Den hade inte försvunnit, utan min söta lilla Dodi hade den i sin ficka och jag bomba den med samtal.. Klart att hon inte hör någonting, det roliga var att jag hörde den men inte hon!!
Missa bussen gjorde vi i alla fall och klart jag bestämmer att vi ska gå hem.. varför betala taxi när man kan gå helt gratis, aa typ så var det och vi börja ju traska iväg (jag och sofia alltså, daw var med på ett hörn också :p) och sofia tänkte väl att "vafan håller vi på med", så hon ringde sin mami och snäll som hon är bestämde hon sig för att "vi inte kunde GÅ hem, utan hon kommer och hämtar oss".

Så vi stanna till där på Netto parkeringen och roa oss lite.. hur jävla skön är inte sofia då eller!? "ahhh det här är fan livet asså", tror ni inte hon ligger och schteker i en kundvagn eller!??! hahah fan va jag och Dawit garva.. konstiga människa ;)

Juste gick ju fram och snacka med BB-Annie också, vet inte vad jag ska säga om henne riktigt.. Fick väl bättre intryck av henne irl, det är bara det att när man såg henne på tv så kände man inte hur hon lukta.. tur va la det.. så jag har gett henne ett nytt smeknamn.. Lök-Annie!! bra va!?
Vad jag ville komma fram till med detta inlägget är att kvällen fick sig ett "happy ending, without a blowjob ofcourse"!

så det var allt för mej puss och hej
fråga inte, vet inte ens själv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0