inget

Jag kom på att jag bara skriver här när jag är nere och så får det bli nu (okej, minns inte vad jag skrivit i inläggen innan men det är en annan femma!!)

Ne men just nu känns det lite tugnt, har "förlorat" två vänner som jag trodde var mina vänner men bara för att folk pratar om dem så är dom arga på mig och även för att det alltid händer saker kring mig var jag än befinner mig.. Men så har det fan alltid varit och jag antar att det alltid kommer å vara så.. Så det är väl bara sluta umgås med dem, för deras skull samt mig skull eftersom jag ska inte behöva tänka efter innan jag gör något när jag är med dom.. Jag är migsjälv och har varit det ett bra tag nu och jag känner inte att jag vill ändra mig för någon annan.. Och jag ska heller inte behöva känna någon press när det gäller någon annan.. Jag vill inte att folk ska kräva en ändring från min sida när jag inte kräver en tillbaka och vise versa.. Ser ingen anledning till det och i dethär fallet gjorde jag lika mycket fel som dom andra.. eller ja till en början i alla fall, i ett senare skede var det fan inte jag som gjorde fel.. Och den som har spår efter incidenten är fan inte dom som gjorde fel.. jävla miffon alltså!! Mina knän har alltid krånglat och nu krånglar det ena igen och det suger, sen har jag en fet jävla smalbenskaka (istället för lårkaka)+blåmärke på vänstra benet.. mindre nice!! juste ja min kamera är pajj med.. och får jag ingen ersättning för den så har jag mina kontakter och nej detta är inget hot eftersom jag inte har några läsare.. Men det är klart, det slår fan aldrig fel.. det är alltid fel personer som läser vid fel tillfällen på min blogg min sedvanliga otur..

Om ni inte fattar ett dyst av vad jag skrev just så gör det inget för jag orkar inte läsa igenom och jag orkar inte bry mig ville bara skriva av mig lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0