Såhär trött är jag nu!

woup, i'm back!
Sitter hos Mormor, har precis vaknat, vakna av att Moa ringde och fråga om jag fått hennes sms.. vilket jag inte hade fått!! är sjukt seg nu, mamma är här nu också hon har varit och röntgat sig.. Ja juste vad moa ville få fram var att vi inte fått lägenheten.. den gick till ett finskt par "som var i större behov av lägenheten än vi var" bullshit.. orkar inte sjukt trött och orkar inte tänka på't! Men men, tänkte väl att vi hade lite föör tur i letendet, men det är bara å fortsätta leta och vem vet, vi kanske hittar en finare och bättre!? 


Kommentarer
已知 Mohammedi Al-debis™

Hej, hoppas du har haft det en jätte trevlig dag igår<3

Jag vill också säga att det är fototävling 2011 hos mig,

Klicka på länken för att se vad man ska göra för att vara med!

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/february/fototavling-2011-2.html



Man vinner: Vinnaren kommer att synas i ett inlägg med bilden (länk) och

så vinner man 1 st siimii.com spotlight.

2011-02-15 @ 11:26:57
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0